Vem läser?

Det känns lite konstigt. Pojkvän, bättre "pojkvän". Citationstecknen gör att jag kan känna mig säker på något sätt, det är nytt för mig, kan inte släppa allt och ge allt. För i slutändan kan jag inte få allt. Så mycket som jag får, så mycket kan jag ge. Jävligt bra motto.


Jag och R har varit både på nordiska och armémuseumet, så här kulturell har jag inte varit på länge! Måste göra det oftare, nästa bock att göra är, cosmonova, även ett besök i naturhistoriska vore skoj, sen modernamuseumet och kanske Vasa vore något igen. Finns ju massor att gå på =).


Va finns det mer att nämna i mitt händelselösa liv? Vad vill ni veta? Vad vill jag berätta? Vore lite kul att se vilka som läser min blogg, så lämna gärna en lite kommentar. Eller så skiter ni i, kanske mer spännande att inte veta vilka som läser? Denna blogg ska ju trotts allt bara handla om mig och mina tankar. Så vad har jag för tankar?


Det här med att hitta rätt, att det ska finnas en mening med ett förhållande, hur gör man sådant? När räcker det med att bara känna nu, just nu, ingen framtid?  


Kommentarer
Postat av: Eva

:)

2009-01-09 @ 22:30:58
Postat av: Anna (rosa prinsessa)

Hej söt!

Längesen vi sågs/pratades vid men det är mysigt att läsa om ditt liv. Vi får ses när jag kommer upp till sthlm nån gång. Massa kärlek Anna Schwieler

2009-01-14 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0