Uttjatat

Har tagit upp detta ämne tidigare, borde bli duktig på att kategorisera mina blogg-inlägg i kategorier. Men så mycket energi och ork har jag inte för denna blogg, ni som följer mig vet ju på ett ungefär hur jag är. Haha. Men som sagt uttjatat ämnen men vad får man och avd får man inte skriva i en blogg, viss man får inte lämna ut personer ens kompisar och familj om man inte har deras tillåtelse, men visst måste jag kunna få skriva om händelser, känslor och tankar som rör mig. Oftast rör det någon annan också men den behöver jag inte nämna vid hel namn om det inte är en vän som jag vet att jag får lämna ut på min blogg. Har ju lagt upp relativt mycket bilder på kompisar och vänner, med tanke på Tallinn osv. Men bloggen är ju lika mycket anträffbar som facebook, så då blir det att bilder hamnar här och där. Men är det någon som inte vill vara med på bild i min blogg så får man gärna säga till om jag gjort fel =), för vissa tjatar ju till och med på en att man ska lägga upp bilder =).


Idag har jag haft en sådan där konstig mag-dag, har inte haft direkt dumping, men den krampar sig och gör ont så fort jag ska äta eller har ätit, så har inte fått i mig så mycket energi idag, men får tänka på gårdagens alkoholintag så jämnar det förhoppningsvis ut sig. Fick ett fin erbjudande av Anna att komma hem till henne och glo på film, men ska nog ringa och avböja det nu, magen vill inte sluta göra ont så ska ta ett skönt bad och sen sova tidigt. Det smärtar mig att se att hon fortfarande har ont, men hon är Anna och hon gör det bästa av allting. Hon är guld värd!
 
 (en sådan här läskig bild på en själv kan man få av en vän, ibland skrämmer man sig själv. men kul var det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0