Skitsnack

Nu var det visst dags att uppdatera igen. Vad vill Emelie säga idag? Vad har Emelie tänkt på idag? Emelie har fortfarande jätte ont i magen, börjar undra seriöst om det är magsjuka, men bara för att jag opererat mig och typ inte kan spy och grejer så får jag så här ont? Någon annan slutsats? Får väl lov att gå till läkaren imorgon eller nåt om det fortfarande gör ont.


Läste i Mahsas blogg igår att hon visst sticker till Umeå och pluggar, ingen information, TACK! Hur länge ska du vara där, fattar att det är tandläkarlinjen eller nåt? Vill veta, men är så dålig på att ringa. Hon är inte den ända jag egentligen skulle behöva ringa och snacka lite skit med, svårt att hålla kontakten med alla som man egentligen vill hålla kontakten med, man prioriterar annat, som slappa, och skulle man få för sig att ringa så är det inte alltid så att den andre på linjen har tid just då. Varför ska det vara så komplicerat med relationer när man bli vuxen?


Apropå relationer, läste i en gammal väns blogg, någon hade kommenterat hennes blogg-inlägg och hennes liv. Den personen måste jag tyvärr säga: Vad har den för liv? För värderingar? Känner den personen henne? Inte för att hon och jag umgås eller pratas vid, men man måste väl för fan kunna stå för sin åsikt! Inte skriva anonymt och massa skitsnack! Ja det blir just skitsnack om man inte vågar stå för det man säger! Hoppas verkligen ingen gör så mot mig. Ibland blir man allt trött på folk och deras omogenhet.


Nu ska jag inte försöka vara bitter så mycket mer, bara tycka synd om mig själv och min mage. Blir nog ingen MOJITO imorgon med Sofie och cooparna =(. Sorgligt men måste bli frisk! På onsdag är det tänkt att gå med R på Cosmonova, längtar ^^.


Kommentarer
Postat av: Mahsa

Awwwww.... fick reda på det i torsdags så its not that bad! Men ringer dig imorn.. :)

2009-01-13 @ 00:42:11
URL: http://schmant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0