Rennie min räddare i nöden.

Min mage har äntligen börjat vilja ge med sig, inga svåra eller hårda kramper som tidigare. Får tacka min käre mor som verkade ha något liknande innan mig och hon tog då Rennie. Och det funkade faktiskt på mig med =). Men återkommer det så får man väl gå till läkaren då är det säker magkatarr eller vad det nu heter, vet egentligen inte vad magkatarr är, får bli till att googla efter detta blogg inlägg. (skäms på mig)

Har fått jobba lite extra denna vecka på grund av att chefen inte känner sig 100%, och det tackar jag och tar emot, inte för att jag kommer få mycket i lön, men då kanske den blir lite mer med de extra 12 timmarna den här veckan. Hum... fast måste ju tänka på att jag var ledig ända fram till den 8:e, aj denna lön är inget att skryta med, hur ska jag överleva? (haha bor ju hemma =P) sen kan vi låtsas att jag har en rik pojkvän också. Tänk om man skulle leva i en fantasivärld hela tiden, hur skulle man uppfattas av folk då egentligen? Vilka skulle överhuvudtaget stå ut med än? Hallå jorden anropar Emelie, dra ner ditt feta ärsle till jorden.


Apropå feta så fick jag faktiskt ett mejl ifrån Dr. Åsa, någon grej som går på SVT angående min operation att de är intresserad av sådan som mig som gjort en Gastric bypass, kanske ska skriva tillbaka? Hum.. Tåls att sova på.


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0