NÖRD

Har mina perioder då jag sitter framför datorn och spelar the sims, när man var liten det första the sims, nu the sims 2 och snart blir det väl the sims 3! Såg nyligen en reklam om att det ska släppas! Allt för att tjäna pengar. Men jag älskar det spelet så vad kan jag göra. Har ju som sagt skaffat playstation 2 och då med the sims och the sims 2. Men det the sims 2 jag har verkar vara det första och har inte listat ut riktigt hur man gör med allt. Hur skaffar man familj? Aja får vara lite nördig och spela lite till nu när jag är ledig så kanske jag kommer på allt eftersom. För tv-spel lär jag inte ha så mycket tid med när the sims 3 kommer. Fast hmm ska ju i och för sig skaffa sing star så vet inte riktigt hur detta ska sluta.


Vilka problem jag har eller hur? HAHA


Kommentarer
Postat av: Maria

Sims rules!

2009-01-27 @ 14:50:56
URL: http://blankagolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0