Killsnack

Nu dras detta ämne upp igen, överraskad?! Inte ett dugg. Jag verkar inte vara flickväns material alls. Fick typ en pojkvän igår, det var så vi benämnde de hela, men hur avslutades kvällen? Jo med tråkig konversation och gråt. Vi ses kanske igen, det är inte det jag är orolig för, men att jag inte kan leva upp till killens förväntningar och måste tjura och ja gud vet vad. Varför är jag så komplicerad? Han är inte den samma som han förra året, utan han som är han heter något annat. Jag bara förstör allting.


Jag förväntar mig inte att detta "förhållande" ska vara resten av mitt liv, men han är äldre, han är ju för fan 30 år borde väl kunna visa mig hur ett förhållande funkar, inte för alltid men hur det är att vara lyckligt kär för en stund att det bara är han och jag, just nu, sen framtiden, vad är det? Jag kräver för mycket, tänker för mycket. Saknar att jag en gång var oskuldfull, den tiden då jag inte kysst någon kille eller mindre haft sex med en kille, då slapp jag all denna krånglighet och ångest. Ibland vill man bara vrida tillbaka tiden?


Den nya designen var lite roligare än den förra tycker i alla fall jag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0