Hum på äldre dar.

Jag är nog äntligen frisk! Jippi =). Det var inte en dag försenat tycker jag. Var ute med systern min och gick/joggade Grimsta spåret. Var inte igår direkt, har ju som sagt varit sjuk så då blir det inte mycket träning, snacka om att konditionen försvinner snabbt om man inte håller den vid liv. De 3 kilona jag lyckats gå ner medans jag varit sjuk måste nog tyvärr ha vart mina muskler =(. Inte för att jag har jätte mycket fina muskler, men känner att de inte fått sin beskära del av träning så nu är de inte lika glada som innan. Men det ska det nog bli ändring på snarast möjligast.


Jag faller alltid för fort och för plågsamt för en kille för mitt eget bästa tror jag. Ni känner ju mig. Jag får alltid de där känslorna för fort! Och det kan och oftast sårar det mig djupt! Jag vill vara lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0