Grimstaspåret

Har inte fått en ända bild ifrån nyår ännu, i och för sig har jag inte frågat om dem heller, men tycker att de borde ha kommit ut på facebook eller liknande nu. Jag vill i alla fall ha bilderna! Detta år har jag lovat mig själv att skriva upp det mesta i en almanacka/dagbok, så hittade denna på Åhléns. Söt, inte så stor, praktisk och relativt mycket utrymma för det händelselösa liv jag har. Haha.






Testade med Malin min lilla syster Grimstaspårets röda spår för första gången sen högstadiet typ. Var lite ansträngande, men bra variation med upp och nerförsbackar. Mycket bättre underlag att gå/jogga på istället för den asfalterade vägen jag annars brukar ta. Men kommer nog variera de båda, Grimstaspåret på dan när det är ljust ute och den asfalterade på kvällen, för den asfalterade vägen känns mer safe om ni förstår, går runt i bostadsområden och är upplyst hela vägen.  


Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Kikar in för att önska dig en härlig dag :D

Kram, Sofia

2009-01-04 @ 14:57:44
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Rebecca - 17 år idag!

Ha en bra dag. =)

2009-01-04 @ 14:57:52
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0