...

Tänkte bara tala om att jag lever, ser ju som sagt att de finns folk som följer mig och min kära blogg. Vill inte att ni tror att jag kolat vippen eller något liknande. Blir ingen festande direkt i helgen, mest nog bara ta det lugnt. Var med R igår och lite idag, annars blir helgen nog rätt ensam med Beverly Hills och playstation 2 spelande typ.


Jag är föresten lite arg på the sims 2 på playstation. För på PC kan man ju skaffa barn och verkligen fixa ambitionerna på ett sätt, men på playstation 2 så är det lite mesigt och absolut går det inte att skaffa barn! Inte för att jag är barn tokig, men vitsen med the sims tycker jag är ju att man får vara med ett liv från början till slut och spela lite GUD på så sätt. Nej här får man bara fixa lite ambitioner och mest fokusera sig på hemmet och arbetet. Kul det med, men tror jag kommer tröttna fortare, man kan ju inte heller åka ner till city och vidare. Oj vilket babbel om the sims, jag tror inte ni är så intresserad utav det, men måste få reflektera över något. Man är ju lite begränsad till ämnen.


När man är lite mer säker på vad man kan och inte kan skriva i en blogg som många av ens vänner och bekant läser då kan man nog ta upp ämnen som man annars är lie förtegen om. Men till dess får ni följa mig i lite ytligt perspektiv men ändå mina krokiga tankar om allt och ingenting.


Kommentarer
Postat av: Anonym

R?!,ho is R.....Tell us more ;)

2009-01-31 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0