Wie

Kan någon snälla förklara för mig varför Ben & Jerrys glass är så gott jämte emot andra glassar? Är det för att det är så konstiga blandningar, konstiga figurer (isbjörnar & fiskar)? Okej att det är typ 100% dyrare att köpa en ½ lite Ben & Jerrys än typ 2 liter vanlig glass. Men det är det värt! Eller någon som tycker tvärt emot mig? Äter inte ofta eller mycket glass nu för tiden. Men har veklingen insett att smakar det så kostar det, och eftersom jag ändå inte äter mycket så kan jag ju lika gärna köpa något jag tycker om. Det håller sig ju ändå i frysen några månader/år tills man äter upp de =P



Kommentarer
Postat av: Andrea

va fin blogg =D och en riktig begåvning på att skriva =D

Kram på rej <3

2009-02-25 @ 09:31:15
URL: http://musikismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0