Variation

Jag måste seriöst ta tag i mitt liv! Vad jag göra liXom?! Jo jag jobbar12-16 timmar i veckan på ett jobba jag visserligen gillar väldigt mycket, men det räcker inte! Måste börja plugga, prioritet nummer ETT!! Men det är först när jag får motivation, fram till dess då? Jo ska på måndag eller i alla fall nästa vecka då man får pengar skaffa det där kortet för stockholmsstads badanläggningar. Får vad jag fattar det som får man simma, grymma och olika pass för ca 3500 kr, och det är ju inte farligt alls! Synd att man inte får något sådant där friskvårdsbidrag. Men ska man ändra sitt liv så ska man. För jogga är det tyvärr alldeles för kallt för lungorna nu när det är minus, promenera gör jag, men det är inte roligt i längden, måste ha variation! Och det hoppas jag att jag kan få med det kortet!


Variation är något jag strävar efter, vill inte fastna i ett mönster, mönster kan vara bra ibland, men tror starkt på förnyelse och variation. Allting kan inte alltid vara som det en gång vart. Allt förändras, miljön, du, jag, våra celler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0