SUCK!

Ska jag säga SUCK eller FUCK?! Båda två är det i alla fall. Hur dum i huvudet får man bli? Jag och Sofie har varit duktiga och skaffat oss detta kort som gäller för både simning, pass och gym. Så när vi nu skaffade det i dag testade vi Core och sen kollade vi in gymmet en snabbis. Båda hon och jag glömde lås så dumma som vi var så vi fick släpa med oss allting vi hade med på passet och in i gymmet.


Men nu till den stora NYHETEN! När vi nu var klara med allt vill vi ju självklart duscha! Ingen av oss har lås så vi slänger in våra saker i varsitt tomt skåp för att sen gå och duscha ca 3-5 min. bättre att lägga det i ett skåp än framme på bänken tänkte jag. Men icke sa nicke! Inte ens det räddade mig från att bli BESTULEN! Det jobbiga och konstiga är att jag egentligen bara skrattar åt det! De kunde ha tagit min plånbok som låg i jackfickan hur öppen och fin som helst. NEJ vad snodde personen tror ni? MINA BYXOR!!!!!!! Helt sjukt, helt VANLIGA JÄVLA BILLIGA JEANS FRÅN LINDEX!!!  Asså jag förstår om det varit märkes jeans från typ diesel eller lee eller va fan alla de där märkes jeansen heter. Men nu var det sketna billiga jeans från Lindex.


Och nu var ju det inte det ända som vart snott, hade ju dum som jag var lagt min fina mobil i byxorna =(, så nu är den berömda rosa lilla fina underbara mobilen borta =(, det är jag så ledsen över, men ändå skratt retande, tänkte lägga den i jackfickan, men nej la dom i jeansen för att jag skulle ju ändå sätta på mig dem efter duschen. SUCK och FUCK!!! Säger jag bara. Tur men ändå otur, kunde ju blivit av med det nya träningskortet, kort, leg och sl-kort om de tagit plånboken. Men jag som gillade dom byxorna =( och inte tala om MIN MOBIL! Hur ska jag överleva?


Får väl i och för sig förnya mitt abonnemang om typ 3 månader eller nått så då får jag väl köpa en ny mobil med det, MEN ÄNDÅ! Vill ha min ROSA!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0