Ojsan sa

Vad har hänt Emelie? Ja du egentligen inte så mycket, har bara haft saker för mig helt enkelt, jobbat mina 4 timmar dom dagarna jag jobbar på jobbet, umgåtts med folk. Slutet av denna vecka och hela nästa vecka inklusive helgen blir full rulle.


6/2 - Jobba 14-18 sen hem göra sig i ordning och sen ut på krogen och fira Jennifer.


7/2 - Vakna åka till kyrkan Absolut innan kl 13 men helst redan kl 10 ska jag vara där =P. sen på kvällen blir det hem till Madde och fira henne, kolla på schlager och hoppas verkligen jag orkar med en utgång till.


8/2 - Vakan och vara i kyrkan kl 10!! (omänsklig tid på en söndag) sen vara där ett tag, hem och sova.


9/2 - Jobba heldag 10-18, försöka hinna med träning på kvällen.


10/2 - Jobba 14-18¨, försöka vara lite social alternativt packa eller träna.


11/2 - Jobba 14-18, hoppas kanske kunna vara med R, annars blir det att packa.


12-15/2 - Läger med kyrkan och konfirmationsgruppen som jag är ledare för ute på Graninge.


16/2 - Jobba 14-18, vara död och begraven (haha).


Låter kanske inte så mycket, men helgerna då man egentligen ska ha den roliga biten med festa och umgås med kompisar, och biten med att bara slappa försvinner för min del! Har något utöver extra planerat, något jag ser fram emot men ändå inte. Jag är en sådan person som gillar ha saker planerad men inte för mycket! Måste kunna ha lite frihet. Men tiden går fort, sen blir jag lika ledig och frustrerad som vanligt över att jag inte har något att göra, och får plugga ångest! Hemskt.


Hoppas jag fåt till någon bild av festligheterna i helgen med Jennifer och Madde =) så hoppas jag att jag skriver snart igen.


Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0