Konfirmationsläger


Nu är det så tragiskt att jag försvinner i några dagar, och kan då inte uppdatera min dåligt uppdaterade blogg som annars är dåligt uppdaterad för övrigt. Men nu vet ni varför! Ha. Jag hoppas både på en lärorik och rolig helg. Ska ju inte enbart vara vi på Graninge utan även en ledarutbildning så kanske stöter man på någon man känner igen och kan prata annat strunt än bara konfirmations grej? Man får se vart lägret tar än, ni kanske har en frälst Emelie när hon kommer tillbaka. Ha vore verkligen kul att se. Jag är "religiös" eller snarare har jag en tro. Jag har inte fått något bevis, och därför vet jag inte. Jag bara hoppas vill verkligen tro.


Så det är vad jag ska syssla med den närmsta tiden. Ska ni hitta på för skojj då? Utan lilla mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0