ARG!

Eller inte så arg egentligen, mest bara irriterad och lite ledsen. I en relation, spelar ingen roll om det är vänskap eller kärleks relation, inget har med detta att göra egentligen. Men måste ändå säg vad som är i mina tankar just nu! Man måste kunna acceptera och framför allt våga se den andres dåliga sidor! Kan man inte det? Då lever man väl i någon sorts fantasi värld där inte ondska eller nedstämdhet finns. Då måste man ju tro att världen är underbar och man bara är glad och tillfredställd hela tiden? Man måste även JAG våga se de människor jag tycker om ha dåliga sidor och vanor. Men även jag måste ju få ha dåliga sidor också. Sånt är livet helt jävla enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0