Så som alla andra

God jul på eder alla där ute som läser denna trista blogg... eller? Nja inte den mest aktiva men litye spännande att läsa om mitt ego liv? Ja iaf som sagt det ahr ju vart julafton och idag är det juldagen. släkten har varit här och är fortfarande här... För en gång skulle njöt jag faktiskt av julen, sist jag gjorde det var jag väl barn? Nu känns det inte lika jobbigt. Jag är visserligen vuxen och ahr avrit det ett tag men känner att det blivit bättre med alal relationer. Folk tjatar inte lika mycket? Jag klarar av tjatet bättre? Men framför allt min pappa är så mycket trevligare utan så mcyket tabletter som han åt tidigare. Det gör mig lycklig =D visserligen hade jag sett att han avstod ifrån alkoholen men man kan inte få allt =P han är ju vuxen och nu när han inte äter lika mycket tabletter mot sin förra smärta så blir han inte alls lika jobbig när han driker. Jag tyckre nog många vuxna blir ltie små jobbiga när de dricker, men det blir säkert jag med =P Haha

Nu snart blir det nog till att bege sig till stan och se om det finns någon plats ledig på någon hyffsad film på bio. Kan vara mysigt (men så tänker nog hela stokcholm) Hihi ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0