Någe kul?

Mja, inget roligt på Tv ikväll verkar det som i alla fall. Får väl lägga mig tidigt? Kom nyligen hem från en skön och uppfriskande joggingrunda, har inte haft orken att jogga sen alal emd tarmvred och sjukskrivning, men ahr värmt upp mjukt nu emd lite vattengympa och spinning sen sjukskrivningen tog slut och idag (trotts kyla!) så bra det ut och iväg på min runda. Så härligt, trodde allvarligt talat inte jag skulle palla hela vägen, men det gjorde jag. Visst tog det emot lite på uppförsbackarna, men jag stannade inte en enda gång och så anfådd vart jag inte, har lyckats fått tillbaka min kondition!! =D Jag springer inte mycket, kan ta någon rush då och då men mest joggar jag i behaglig tempo så jag rör på musklerna och känner att jag kan andas bra till =) SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0