Jes Box

Ja så ännu en dag...inte vilken dag som helst. Sista dagen med Vattengympa i vällinby på den här terminen. Start igen blir väl vecka 2. Vad ska jag träna fram tills dess? Gym bara? Såg inte så många pass jag skulel kunna hinna med nu när det reduceras nu när det är jul och nyår... men något hittar jag alltid på =)! iiii

Jag vill också ta chansen att berätta att jag ska på en lägenhetsvisning. Lär nog inte få den, de som ligger för mig i kön vill säkert ha den. Men är den snygg kommer jag blir lite sur... hihi
men man får se...ibland har man tur med vissa saker iaf...


Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till med lägenheten!

2009-12-16 @ 10:17:30
Postat av: Anonym

Haha,läser man verkligen rätt.Ska lilla plutten skaffa sig en egen lya att växa upp i=OO..Låter skit skoj för dig gumman, massa lycko önskningar och kramar på dig..Håller tummarna att du får den!

Btw: Vart ligger den?

2009-12-17 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0