Skrattretande

Efter typ 1 ½ veckas tystnad fick jag dett i ett litet Mail.

candyman000 skrev 2009-08-14 19:56
i agree....totaly...and i dont know why i didnt doit straight away...

Du skrev 2009-08-14 19:54
Tack för att du hörde av dig!
Varför kunde du inte bara säga det på en gång så slapp jag all oro och ängslan? Jag är inte sur eller ledsen, men tyckte det var lite respektlöst.

candyman000 skrev 2009-08-14 19:16
to be honest darling i just got kinda scared because it was getting seriouse...and it was better to end it before we did more...just didnt wanna hurt u..i am not ready for relationship...sorry darling i should of told u this earlier

SKa jag behöva förklara mig mera? Killar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0