Magen

Ja igår efter jobbet var det en tripp till S:t Görans igen. Dock som tur avr fick jag komma hem idag så vart bara en natt =). Glad var jag att jag var där iaf orkar inte fler onda ting i magen. De hittade ingenting! Men ska få gå på Magnetröntgen någon dag kanske nästa vecka om jag ahr tur? Eller så tar det säkert jätte lång tid bara därför att... haha

Men men, förhoppningsvis så hittar det förklaringen till de onda, för nu hittade de ingenting, är bara konfunderade och har lite småteorier om vad det kan vara men inget de vet som sagt till 100%. Man får vänta och se. Som tur är jobbar jag bara 12-18 imorgon och fredag 14-18 så inga jobbiga pass, heldag blir det som vanligt till helgen =P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0