Jag grät som en liten flicka

Berlin var underbart, mera om den historien hoppas jag kunna berätta om imorgon eller liknande. Är för tillfälelt bara hemma på en kort rast, jobabr 07:30- 18:00 idag, tungt då man kom hem och somnade strax efter 2 i natt.

Men nu till det som fick mig att gråta idag, EN HUND! Jag är ingen hundmänniska det erkänenr jag, men aldrig har jag varit så rädd för en hund som jag avr idag, antagligen var "hussen" påverkad av nakotika elelr alkohol eller bara psykiskt störd? För han ignorerade, drog inet tillräckligt i hunden när den gjorde utfall och skällde och jag evt inte hur nära den var att bita mig! Han gjorde inegn direkt ansträngning utan bara kom kom, och jag stog där livrädd gråtandes. Och det hemskaste av allt när jag stod där och storbölade gick en eprson bara förbi... Hunden sket totalt i den eprsonen fortsatte skälla på mig, och jag grät och sa snälla ta bort hunden, vad gjorde personen som gick 30 cm ifrån mig? Ingenting! Hur kan man vara så omänsklig, när någon gråter och är rädd och man ser vad som pågår? Jag avr tryckt mot ett hörn, vågade inte röra på mig, för då hade jag sannolikt blivit biten. Hade nog varit bäst om jag varit modig nog att bli biten, då ahde jag kunant polisanmäla det hela. FÖR EN SÅDAN PERSON SKA INTE HA HUND!!!! Jag är inte arg på hunden, jag är arg på ägaren. Hur fan kan man misslyckas så hårt som människa? Gah finns massa mer att skriva om vad jag tycker och tänker, men måste jobba nu!
FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0