Jag får inte, men jag gör det

Jag faller, faller, faller, vågare jag öppna mitt hjärta ännu en gång? Risken för att bli sårad är maximal. Den här känslan hade jag aldrig med R, Detta är så precis som det ska vara! Jag tror jag håller på att bli förälskad, min mage har fjärilar och jag bara tänker, tänker på han. Man får inte gå för fort fram, jag får försöka hålla lite distans, distans till mig själv, ha lite självrespekt och inte bli allt för löjlig. Vill inte bli förlöjligad i fall detta skulle gå käpp rätt åt helvete, vilket det alltid kan. Men jag hoppas. Det hänns så bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fröken Emelie, nu ringer du mig omedelbart och SKVALLRAR!!!

2009-08-02 @ 17:27:24
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0