Grr, det var skönt

Det där var nog den tuffaste joggningen om jag inte till och med sprang, jo jag sprang hela rundan, måste självklart medge att jag blev lite smått besviken och arg när han ställde in så där. Men vad kan man begära av en kille? Ingenting vet du väl Emelie, man kan inte förvänta sig att det ska gå som en dans på rosor, att de menar allt de säger och gör allt de menar. Ibland blir det ändrade planer, man får tro hans ord då han säger uppriktigt att han är ledsen. Men varför blir jag då lite eldsen? Jo för att jag antagligen redan tycker om honom väldigt mycket efter den korta tid vi känt varandra, och det är inte bra att få så mycket känslor på en och samma gång så fort.

Oj vad jag babblar, men skönt var det att springa av sig, tänka på annat, nu väntar en skön dusch och sen sängen. Förhoppningsvis är det en solig dag imorgon med så man kan sola lite plus att det kanske bli bio imorgon om allting går som planerat för en gång skull.

(Just ja var med Anna och Sophia och shoppade i skärholmens centrum, jag skulle inte shoppa... det brukar låta så... Vad kom jag hem med? Jo ett par byxor, en tröja, en kjol och en klänning!! GALET!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0