Behöver jag säga mer?

Nej allting gick som det brukar gå, jag hade ingen vidare tur denna gången heller, orkar inte gå in på detaljer och det rör faktiskt inte alla vad som egentligen hände. Det som hände hände och det bevisar bara yttligare att jag verkligen bara "faller" för fel killar. NÄR SKA DET BLI PÅ RIKTIGT!

Till andra nyheter i mitt liv. Ska förhoppnignsvis få fortsätta jobba som timmanställd inom hemtjänsten här där jag bor, plus att jag jobabr kvar i butiken, kan göra att jag för en gång skull lyckas tjäna ltie pengar? Jag ska inom snar framtid (hoppas jag orkar!) ta tag i mina studier. Att komma tillbaka våren 2010 kanske blir ltie vårt om jag inte skyndar mig, men klara jag inte det ska jag fanimej komma tillbaka hösten 2010!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0