Ännu en dag

Med solsken =D jag är glad över att jag är ledig, ska försöka inte tacka ja till jobb, jobabr igen på fredag och då har jag fått njutit hela 4 dagar av ledighet, det borde jag väl få förtjäna? Igår ringde de och frågade om jag kunde jobba, jag sa att jag inte visst, så då ringde de vidare och sen dess inet hört av sig =) Så inegt dåligt samvete här inte =)

Ska komma ut tidigt tilll solen idag, runt 9-10 tror jag, försöka ligga där till 12-13 sen hem och göra mig iordning, ska kanske med anna och sophia till skärholmens centrum (Helt jävla fel sida av stan). Men får se hur han slutar idag, ja jag ska faktiskt nog träffa honom en stund idag även fast han hade planer sen på kvällen, men blir bara glad av att ens tänka på honom så där här blir nog bra =)

Något mer intressant i mitt liv? Hmm njä, jag borde ta tag i mina rester som så många gånger tidigare sagt! Jag vill, men jag orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0