vem fan tog bort vintern?

Den jäveln måste jag tacka, dock är regn aldrig någon hitt, därav vintens snö mycket bättre. Men sol och lite varmt är jag bara SÅ TACKSAM FÖR!!! Nu vill Emelie må bra, göra någonting vettigt utav sitt liv förhoppningsvis. Ingen studiemotivation ahr infunnit sig ännu, men den tiden komemr säkert, vill ju som sagt ha en bra utbildning. MEN JAG ÄR UNG ÄNNU!!! Saknar dig R!

Imorgon blir det lite jobb som vanligt, vi har gjort om i butiken, så det är skojj =). Sen ska jag få någon jävel till att äta middag emd mig och efter det träffa jennifer, supa och kolla in ehnnes nya lägenhet. Detta kan bli väldans najs. Anna blir jag utan i några dar, hoppas hon får det bra. JAg hoppas alla jag känner och vänner har det bra =). FÖR NU ÄR DET TAMEFAN VÅR!!!

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0