klockan är sju och livet är som vanligt

Tänkt att livet skulle kunna ändras från ena minuten till den andra? Nu är jag väldigt filosofisk, för filosofisk för mig själv eller vad säger ni =P Haha. Nej det här med att vara ledig är skönt, men när det blir för mycket och jag som inte jobabr så värst mycket som ni vet så blir tiden ltie utdragen ibland. Har i alla fall nördat mig med Giutarr hero som min kära syster Malin fick i 20 års present. Så det är nice, dock ahr jag väldigt ont i vänster handa lång- pek- och lillfinger. har inte så tränade händer verkar det som.

Aja slut med babbel är folk här hemma så ska vara lite social, men har varit duktig och varit Ego och tagit bilder på mig själv albumet finns på facebook men här har ni två ;-)








http://www.facebook.com/album.php?aid=88569&id=546275994&l=88321d0961

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh my goooooooood =O.

Vart har du tagit vägen kvinna?!Finns ju inget kvar av dig.

Du måste vara jätte stolt över dig själv och trivas nu antar jag.



Tänker på er där uppe i 08a byn, tänkte man skulle komma och invadera er lite nån dag nu framöver.



Take care Empo

2009-04-14 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0