Kan man få nog?

Gårdagen/kvällen var mysig och jätte trevlig, var med Caroline och Andreas hemma hos dom, åt mat, drack lite alkohol, spelade spel och umgicks helt enkelt bara, var trevligt att man fick komma dit eftersom familjen åkt till landet och vara helt ensam är tomt och lite läskigt biland. Men som tur är finns Tiger =) Han är en gammal men trogen katt, kommer bli ledsen när han dör (och det är nog inte så mycket tid kvar) men han har förgylt många stunder i mitt liv den katten. Ja jag är en kattmänniska =) Katter lever ju olika länge, hur länge har vi haft tiger? snart 11-12 år? Och ahn var ju ingen kattunge när vi hitta honhom, så sorgligt men sant så är väl hans tid snart slut. Men inte nu =) Nu är han här och kurrar och vill kela med mig.

Oj vad mycket prat om min katt. Något annat intressant. Mina föräldrar och syskon har visst hittat till min blogg. Jag ber er igen att sluta LÄS! Det jag skriver här skriver jag för att jag vill skriva av mig, skulle jag vilja dela med mig till er skulle jag säga det till er. Så läser ni trotts jag bett er sluta så kommentera då inte det jag skriver! För då blir jag bara irriterad.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0