Egypten!

För inte ens 8000 kr vardera för jag och Anna åka till EGYPTEN, bo på hotell och dricka och äta hur mcyekt vi vill!! ALL INCLUSIVE!!! Vissa kan tycka det är dyrt, men för 12 dagar och inte behöva bry sig ett dugg så är det lite tycker jag i alla fall! SÅ LYCKLIG!!! Längtar som fan, åker den 12 maj och komemr hem den 24!!!! GALET SNART JU!!! Ni förstår verklgien inte hur glad jag är, har aldrig varit på sol semester tidigare, längst bort som längst är resan till England vi gjorde när jag gick i 6:an. Så detta är stort och SKÖNT!!! Bara komma bort ifrån verkligheten ett tag, inte menuingen med massa party, utan emst sol och bad, stressa av och koppla av. Bli en ny männiksa helt enkelt, få ro och orka vardagen som väntar när man kommer tillbaka, kanske man efetr det får motivation till pluggandet igen?

För det är väl lite det här jag har väntat på, att komma bort! Ska i och för sig också förhoppningsvis hinna med att ta körkort också, först var det prio ett egentlgien, men nu när denna resa dök upp vem kan säga nej? Hade varit kul att dra ett stort gäng tjejer, men nu blir detta lite som sista minuten och då är jag väldigt glad att det är just Anns som följer med, han är en av mina bästa vänner och jagv et att hon alltid ställer upp, vi komemr inte lämna varandra, för man är ju trotts allt inte hemma det gäller att vara två speciellt som tjej tycker jag i ett främmande land. Så tryggt känns det verkligen att åka med just Anna =)

En länk till hotellet vi ska bo på ^^ http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypten/Hurghada/Hurghada/Hotel/Giftun+Azur+Resort.htm?Search=True&CountryTrackerId=2781&DestinationTrackerId=2883

Kommentarer
Postat av: Eva

Ni får säkert en riktigt bra resa tillsammans =)

Förstår att ni kan behöva komma bort från allt tjat o krav mm =)



Kram

2009-04-23 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0