BLÄSCH!!!

Sitter här framför datorn, ska ta en dusch, har varit duktig och träna brasiliansk dans med Marlene nyligen, men sitter här och skvätter popcorn på mitt golv och är allmänt gäggig istället för att göra någonting vettigt. Var verklgien tråkigt att jag inte fick följa mad Anna imorgon, men förhoppningsvis hinner jag träffa henne imorgon, fick visst jobba tisdag och onsdag eftersom det vart så mcyekt ledigt, det tackara jag för ^^, men hopaps som sagt att jag kan vara med Anna en ltie stund. Inte lätt alla gånger. Och R är bortrest, hur ska mitt liv sluta?! Jag bara gnäller och gnäller. Men ska få träffa Jennifer på torsdag i alla falla, dricka lite vin och se hennes nya lägenhet. Vi ahr tappat lite kontakt det senaste åren och det tycker jag verkligen är trisst, men vem vet nu aknske det vänder? aja ska sluta skvätta popcorna och gnälla, ska nog göra mig ett varmt bad, ligga där 20-30 min sen se slutet av project runnway!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0