Värme, ja tack!

Imorgon åker Camilla till Asien, hon möter upp några där vad jag förstår det som, sen åker de runt lite också =). Avis? JA så inne helvete, hur varmt är det inte där på en skala? Vem vill inte åka bort och upptäcka världen? En fattiglapp och slösa som jag är lär jag nog aldrig komma iväg på ett sådant äventyr, jag lyckas ju för fan inte ens få ett andra jobb så att jag kan tjäna lite mer pengar. Jag älskar det jobbet jag har nu, omväxlande och lärorikt, men stor nackdel är att jag bara jobba 12-20 timmar i veckan, det räcker inte. Eller jo det räcker eftersom jag bor hemma. Men drömmen finns ju självklart om mer. Och studierna då? Får jag ett till jobb och jag trivs, tar jag nog ett år till, vill också åka runt och se världen, TA KÖRKORT! Men så enkelt är det inte att hitta ett andra jobb på deltid som passar de tider jag har på det jobbet jag har, men jag VÄGRAR sluta mitt jobb jag har nu, ska lyckas hitta ett som passar, annars får jag återgå till det misärs livet i skolan och kanske inte lära mig något på grund av tristess.  




Det är kallt och jag är ensam, snart blir det säkert SLASK också!! Usch! För de som inte förstår de så behöver jag ett ordentligt knull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0