Svart

Det har blivit lite som en trend (hoppas den håller i sig), att jag bloggar vid den här tidpunkten varje dag. Idag har jag dock inge direkt att anmärka på. Är sexuellt frustrerad och behöver sex snarast. Förutom de? Jag har inte varit lika duktig på att läsa den där jävla gruppsykologi boken på ett tag nu, börjar nästan glömma bort vad jag läst. Och det är läskigt. Mitt minne är dåligt ibland, vissa saker kommer en del ihåg klockrent, jag kommer inte ens ihåg att det hänt, kanske var jag full? Men oftast var det i nyktert tillstånd och det skrämmer mig, hur kommer mitt minne vara när jag är 30, 60, 80?!


Jag är speciell, precis som en svart svan. Men tydligen kan svarta svanar hitta varandra och leva lyckliga i alla sina dar. Men inte jag. Suck. Jag vet inte hur många dejtar jag försöker boka in nu, men det är en del. Emelie du ska inte ha sex på första dejten! Kom ihåg det nu tack

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0