SLASK

Snart har hela dagen gått och Emelie har gjort vadå? Hon har tagit det mest lugnt, skulle plugga lite på förmiddagen, men det vart som vanligt inte av. Sen fick hon sällskap av han och fick sitt sexuella behov uppfyllt. Det var behövligt ska jag säga! Nu kan jag tänka lite klarare och känner mig friare =)


Alla vänner och kompisar jag försummat med kontakt så som telefon och träffar. Jag ber om ursäkt för att jag är så seg, ska försöka bli bättring på den fronten. För känner det själv i alla fall att jag måste umgås med folk nu när vintern närmar sig med stora steg. Snart är den här med snö och SLASK! Är det något jag verkligen avskyr så är det SLASK!




Morötter smakar inte likadant råa som kokta/stekta eller vad fan som helst när dom är varma. Hur vet jag det? Jo därför att ner de är varma och mjuka så blir det en annan konsistens för det första, sen det man kokat/stekt morötterna med sugs upp i moroten och den får en salig blandning av morotssmak och buljong eller vad man nu haft i. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0