När man minst anar det, du lovade dig själv.

Var på en intervju igår vid den tiden jag egentligen skulle blogga, så när jag kom hem orkade jag inte. Intervjun var en grupp intervju så var fler än bara jag där, sorgligt nog. Haha. Men hoppas verkligen att denna gång är det min tur, de sökte nog sex stycken deltidare tror jag, och vi var väl 15 personer som var där, så oddsen är relativt stora, men inga förhoppningar här inte, bara för att jag tyckte det gick bra behöver inte de tycka det, och inte vill ha mig på en andra intervju. Skulle verkligen vara kul att få gå på en andra intervju.


Idag var jag på en dejt, första gången jag fick blommor, jag vart paff. Får man sådant som tjej i dagens samhälle, jag börjar seriöst undra vad för killar jag gått på dejt med förut. På grund av att jag aldrig fått blommor tidigare så vart jag chokad och sa att sånt gillar jag inte. Men vem gillar inte blommor? Va för killar har jag egentligen dejtat innan? Svårt att hitta rätt, det här behöver inte vara rätt bara för att en blombukett kom först, det sabbar sig säkert ändå. Min otur.


                                                                       

Dessutom hade jag lovat mig själv att inte shoppa till mig själv den här månaden, förutom den nya datorn. Men nu när Emelie ändå var inne i stan så kunde hon inte undvika frestelsen och shoppa! Vart lite nödvändiga saker som hårspray, body lotion, häftig palett med glittriga ögonskuggor (helt underbara färger). Sen vart det en skit snygg tröja. Grön lite stickad fast ändå tunn, glittrig, perfekt till nyår eller festerna på Tallinn kryssningen.

                                                                  (Klicka för större bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0