It’s all your fault

Det är aldrig mitt fel, försöka inte påsta det. Jag vet när jag har fel och när jag har rätt, jag vill inte vika mig, jag tänker inte vika mig! Att en person kan betyda så mycket för en i sitt egna liv, att den både kan få en att känna sig bra och dålig. Hur många år har det gått? Ingenting har hänt, bara mina tankar som flyter runt i mitt huvud. Hur kunde allting ske, varför vart det som det vart? Vad kunde ha hänt annorlunda, och finns det en mening med varför det hände?


Jag är en väldigt ambivalent person, men egentligen vill jag nog inte det. Det är ett karaktärsdrag av Emelie som är den ambivalenta, folk har lärt känna den personen, hon vill behaga de människor hon har runt omkring sig. Både på gott och ont. Jag är inte sårad eller ledsen nu, äsch varför måste jag förklara mig, ingenting måste väl vara fel för att jag skriver som jag skriver? Måste ni få en ordentlig förklaring? Det kan ni tyvärr inte få, det är Emelies huvud vi pratar om här.


Tack för idag. Bye-di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0