IBLAND UNDRAR MAN.

Vad tänker jag med ibland? Ja inte med hjärnan i alla fall... blir så irriterad. Lämnade in min fina rosa mobil på lagning idag hos expert i Bromma, undrar hur lång tid det kommer att ta, var i alla fall ett glapp i kontaktuttaget, för var det head-sättet som kronglade, sen var det kabeln som man överförde till datorn, och här näst skulle säkert bli laddningen, så var lika bra att skiljas ifrån den nu och förhoppningsvis få tillbaka den fin innan nyår. För hur sega kan de egentligen vara? Vill ha den nu... men tålamod Emelie. Jag hoppas verkligen inte de tar av mina klistermärken, dom var så fina på =).


Nu till huvudsaken i alla fall, har med mobil inlämningen att göra =P haha. Som sagt vet inte avd jag tänkte med, men hoppas för guds skull att de inte NOLLSTÄLLER! Hela mobilen. För smart som jag kan vara ibland glömde jag kopiera alla nummer till SIM-kortet, så alla kontaktuppgifter och nummer är i själva mobilen! GAH! Kan man bli mer sur på sig själv, men men nummer går ju att få tag i igen, men ändå, så segt, så hoppas som sagt verkligen inte att det NOLLSTÄLLER MOBILEN!!! Snälla jag ber. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom kommer nollställa den

2008-11-28 @ 05:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0