Ett

Det var nog ett misstag, allting. Varför gör jag konstiga saker när jag är full? Alla gör vi misstag, men förhoppningsvis vill vi inte att konsekvenserna av våra egna misstag ska skada andra. Utan andra ska leva precis som förut och vi som gjort misstaget lär oss och gör inte om det! För vem vill ge någon annan det dåliga? Jag grät, jag insåg att jag inte kunde gå hela vägen, det är inte helt neutralt i mitt huvud än, han spökar lite, men mest är det för att man ska inte som jag försökt leva efter tidigare. För att komma över en man ska man lägga sig under en annan. Det funkar inte så, i alla fall inte för mig. Jag vill inte ha ångest, gjort fel och kanske fått någon annan att må dåligt. Jag får må dåligt.


Har i alla fall supit rejält denna helg. Nästa helg blir nog vit, inte som denna helg i alla fall. Det har varit sjukt roligt.


Just ja aceton på bomulls pläd ska inte ligga på ett trä skrivbord, då fastna bomullen på trät. Inte fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0