Denna man

Honom vill jag vara kär i, honom vill jag älska. Ser ni inte hur han ser ut? Han kan bjuda på sig själv, han är snygg han har självdistans och självrespekt! Hur många har allt det? Han är en IDOL, men inte en jippo idol från programmet idol, utan en riktig IDOL.





Suck tänk om ändå han vore lite som Lars, i och för sig känner jag inte Lars så ska inte säga att han ska vara som han, men den bild man får av Lars, går det annat än älska honom? När ska man egentligen säga de där orden "jag älskar dig" till någon? Hur vet man att man verkligen älskar nog och inte säger det bara för att man är kär?


Nu ska jag chilla iväg och så uggla Ulveson och någon till på cirkus med Anna och hennes föräldrar. Ska nog förhoppningsvis bli skit kul, uggla är ju fan kult på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Maria

Larsan :D

2008-11-04 @ 21:16:00
URL: http://blankagolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0