Tankar, snåljåp

Nu är jag lite tråkig tycker jag själv, vad har jag att skriva om egentligen, vad vill jag avslöja? Hur tänker du nu egentligen Emelie? Jag har svårt för att få ner mina tycken och tankar till ord på ett dokument, eller svart på vitt som det brukas kalla, blir mest flum tycker jag själv, inte väl skrivet för fem öre, och vem förstår mig egentligen? Men då kommer ju givetvis frågan upp, vem skriver du för då Emelie? Jo mig själv, vill verkligen bättra mig på att kunna utrycka mig skriftligt, och det här är verkligen en utmaning, kanske lätt för vissa, men för mig tar det verkligen emot att trycka ner tangenterna och forma något som ska bli till en läsbar text för andra. Därför jag saknar motivation till högskole-/universitetsstudier just nu tror jag. Ska inte ljuga har aldrig haft skrivandets förmåga, har svårt för att bygga korrekta meningar och alla dess ordklasser och former, vem bryr sig egentligen? Men det är så det ska vara och det är så det bli snyggt!




Sen hittade jag min efterlängtade, eller har för mig att den var den i all fall på H&M i västermalmsgallerian, den har jag trånat efter och velat haft sen slutet av sommar, men nu när den finns och i min storlek, har jag köpt den ännu då? Svaret är NEJ! Varför? Jo för Emelie har slösat så himla mycket pengar på sig själv och nu när hon verkligen vill ha någonting börjar hon helt plötsligt bli snål (fattig efter som hon slösat så mycket innan). Sen alla dess julklappar (bara till familjen) och födelsedags presenter och utgång och Tallinn resa gör än inte direkt ännu mer rik. Måste helt enkelt skaffa mig en rik pojkvän som vill slösa pengar på mig =P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0