Sover

Kalle anka och hans vänner var mysigt som vanligt, somnade dock någonstans emellan askungen och tjuren Ferdinand, inte så länge tror jag, men missade väl några "hälsningar". Som tur är e man väl gammal nog att komma ihåg alla de traditionella "korten", synd vore det väl annars =P. Men mitt minne ska man inte tala om.


Inga släktingar än så länge, blir ju dock inte så många, de från Gävle kommer inte förens imorgon. Men blir ju ändå julafton idag med julbord och julklapps öppning. Är hungrig nu! Eller hungrig och hungrig, känner att jag måste äta, har ju som sagt inte så stor magsäck längre, i och med det måste jag äta lite oftare på grund av blodsocker och skit, men när det blir som nu och annars när jag inte hinner planera in måltiderna blir jag trött och seg, blodsockret är så nere. Men men.. Jag överlever förhoppningsvis, precis som hela julen. Får se om man orkar gå på midnattsmässan, det är mysigt, men får se om jag orkar prioritera det i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0