Sliten

Ja nu är man si sådär lagom sliten efter två dagars partajande. Men det får det vara värt, tror inte jag orkar spinna vidare och berätta allt knasigt som hände i minsta detalj utan ni får en liten överblick och några bilder, dock orkar jag inte med att lägga upp alla 119 bilder jag råkade ta, men några små godbitar kan ni få se.  Vi anlände på båten strax för 18:00 i söndags, väntade på att taxfree butiken skulle öppna så vi kunde köpa krök, sen gjorde vi oss i ordning och vart skitfulla. Dagen efter gick vi upp, ut till Tallinn vi 12-13 någon gång, åt på en jätte god restaurang, och gick till närmaste köpcentrum för att inhandla sprit. Sen tillbaka till båten där vi sov en stund till sen söp vi, somnade någon gång men vaknade skit full och när kära pappa hämtade oss var jag fortfarande full ska jag berätta för er. Nu är jag dock lite bakis och ska sova tidigt. haha


                





      



           

Restrerande bilder finnes på min Facebook, vad skulle ni annars tycka om mig. hihi

http://www.facebook.com/album.php?aid=69332&l=df4f0&id=546275994

http://www.facebook.com/album.php?aid=69338&l=e041a&id=546275994

Men imorgon är det nyår som sagt, Party hos mig efter vi ätit middag hemma hos Karin eller om vi nu flyttar middagen hit? Men det kanske blir för jobbigt. Mig kvittar det. Detta inlägg var kanske inte det roligaste, men alla går vi upp och ner, tänk på att jag är bakis =P.
 
Ja just ja jag gjorde av med lite mer än 3000 kr, inte för att jag fattar hur, men saker fick jag med mig hem och det känns lite värt det. Nu får jag leva fattigt ett bra tag, men sprit har jag så det räcker och blir över ett tag framöver. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0