SKOR!

Dålig och taskig uppdatering jag vet, men har haft fullt upp. Tisdags-öl med coop gänget (jag jobbet inte på coop). Jag gillar att festa med dem, avslappnade och sköna, fast i och för sig så är det Caroline och Sofie som är huvudpersonerna, tror de är de som orkar? Alltså arrangera  tisdags-öl osv, och det är bra att det finns sådana vänner =). Full vart jag igår i alla fall, kom hem typ vid ett, men kunde inte somna förens vid två för det snurrade så jävligt i huvudet, men jag kom upp på morgonen och klara av och jobba, så det så! Har nyss varit hos Nanna och klippt och färgat mitt hår så nu är jag fin fin i huvudet =). Har ju inte min mobil och orkar inte krångla med kameran ikväll så bild får ni säker en annan dag.


Ska bara skryta lite om mitt fynd till skor, jag älskar skor! Det skulle gått på 680 pix, men jag fick dem för 299, då kan man bara inte säga nej! De är ju såååå snygga.






två andra favoriter ^^

                                      


Kommentarer
Postat av: Pepparkakan

De var snygga, jag tycker också om skor, men har ganska dåligt med pengar och så har jag stora fötter, så är inte så lätt att hitta heller :(

2008-12-03 @ 23:42:18
URL: http://netlog.com/pepparkakan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0