Shopping day

Jag hoppas för Gudarnas skull (även fast jag bara tror på en) att Anna följer med till Tallinn imorgon, en resa utan henne skulle bli alldeles... alldeles... (motsatta ord till underbart?) HEMSKT! Hon är min räddare och en av mina närmaste vänner.




Idag blir det i alla fall lite mellandagsrea shopping är tanken, ska se om man hitta något kap, men brukar inte ha tur när det är rea, har bara tur när det är rea på udda säsonger inte på en stor helg som denna. Men vem vet =P. Måste i alla fall ha ett par lite varmare svarta strumpbyxor, tänker mig lite i bomull/ull varianten som ser lite tjockare ut. Skulle nog vara snyggt till den grönglittriga klänningen som är tanken till nyår. (Ber fortfarande för att nyår ska kunna hända hemma hos mig, päronen har nu två alternativ de är bjudna på, Ekerö eller Gävle. Hoppas på Gävle, långt och bra ifrån mig HAHA)


Imorgon är det som sagt Tallinn som gäller, spännande, längtar ja helt otrolig vad jag hoppas det kommer bli en bra resa (speciellt om Anna lyckas kunna följa med trots omständigheterna).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0