Ovanligt

Oj oj oj, kommer verkligen att skriva ett annorlunda blogg-inlägg idag. NOT! Haha självklart handlar det om IDOL. Har inte sett på så mycket idol men Lars åkte ut, Lars var ju min favorit. Men nu är det final och nu ska det tittas. Alice och maltesen Kevin som tävlar, Kevin är helt okej men förstår egentligen inte varför han har en sådan sto fans skara som ändå röstar på honom. Han är väl bara enkel att tycka om helt enkelt. Men Alice är söt ^^. Så egentligen spelar det ingen roll för mig vem som vinner, men för ordningens skull så är det väl en killes tur att vinna, för var ju en tjej förra gången, så varannan gång som det varit hittills tycker jag låter bra i mina öron, ej könsdiskriminering här inte =).






Jag tänker inte och orkar inte just nu lära mig hur man får upp Youtube filmer på sin blogg, det är nog för avancerat för mycket tyvärr, män länkarna nedanför är några låtar från kära Lars ^^


http://www.youtube.com/watch?v=QTDXvN2MhdA&feature=dir


http://www.youtube.com/watch?v=s40-Eq9n0TY&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0