Miserabel

Världens sämsta uppdatering, JA! Har inte haft motivation eller något att skriva om direkt, men en sak ska jag tala om för er har försökt bloggat men inga ord kommit fram, så viljan finns fortfarande bara att inget extra ordinärt händer i mitt tråkiga liv. Ibland ljuger man, ibland förvränger man sanningen, hittar på lite bi-historier som egentligen inte hör till, men som får en att tro att den andre mår bättre av det.


Nyår? Hemma hos mig kanske, ska försöka få bort päronen och syskonen så man kan ha lite trevlig middag och ett litet partaj hos mig i år, vore trevligt, om inte annat bekvämt och nära. Orkar nog inte åka så långt efter festandet på Tallinn kryssningen 28-30.


Åter till kill-problemen, hur blir det rätt? Får man dejta flera samtidigt? Hur säger man att någon inte är ens typ, och hur visar man att den andre är ens typ? Utan att bli för känslomässigt involverad så man sårar någon annan eller sig själv? Jag tror mig ha hittat rätt, men han kan lika väl vara som de andra jag faller för, visar intresse sen låter mig hängas, hur stoppar jag fallet och kan ligga på en normal nivå? Vill verkligen inte bli miserabel och så sårad jag varit alla dessa gånger tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0