Middagen över.

Det var gott, jag gick ifrån bort gråtandes. Okej att jag inte varit världens trevligaste idag, mår piss och allt tjat gör inte saken bättre. Jag får skylla mig själv, har inte varit trevlig eller försökt, fräser och muttrar mest otrevligheter. Men verkligen avskyr att vara bland fulla vuxna människor!


För saken är ju den, älskar min pappa, men jag verkligen avskyr när han dricker! Jag verkligen hatar honom då, för han blir trevlig en stund, men vips kan han bli lika otrevlig, samma sak med hans smärtstillande tabletter han tar på grund av hans rygg, ena stunden verkligen vill han vara där och hjälpa till, älskar mig. Men den andra sekunden om man glömt eller orkar inte ta ut diskmaskinen eller han tapper någonting i golvet blir det skrik och gorm i huset. Skulle inte ha något emot att egentligen ha hon hemma på nyår om det inte vore faktumet att han skällt ut alltför många av mina kompisar så det blir jobbigt för mig, pinsamt och om inte värre att hatet växer, för vågar ju knappt ta hem människor hem på grund av hans humör, svårt att pricka in rätt dag och tid man ska ta hem en blivande pojkvän eller ny kompis bara det med.


Jag gör det säkert värre än vad det är på grund av mitt beteende också, men jag orkar verkligen inte mer! Som många sagt idag, LÅT JULEN BLI EN ALKOHOLFRI DAG FÖR ALLA OCH FÖR INTE MINST BARNENS SKULL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0