Jippi

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, förlåt att jag tjatar om sånt, men ibland har man inget att skriva om och ibland så vill man inte dela med sig och ibland så vågar man kanske inte skriva vad man gör och tycker trotts att detta ska vara en så ärlig och öppen blogg som möjligt så kan jag inte medvetet såra någon genom att skriva ditt eller datt som kan tolkas ditt eller datt, lite eftertanke med inläggen måste man ha. Jag vill inte vara orsaken till någons sorg, eller de trodde någonting om mig och så var det inte så, ibland hinner man inte tala om direkt till en person och då måste bloggen få vänta med att få den historien också, man måste se till personerna först. Nu svamlar jag igen och inte många förstår. Men så är det.


Har äntligen fått tillbaka min fina rosa mobil, fick en helt ny mobil faktiskt (billigare så för dem?) hehe, men fick behålla min gamla batterilucka på grund av klistermärkena tror jag, så glad är jag att klistermärkena fanns kvar och att de tänkte lite på mig =) dock är ju inte mina nummer kvar, men de viktigaste har jag skaffat fram nu tror jag. Men ett stort MINUS är att jag inte fick mitt batteri tillbaka!!! Så klantiga de är. Hade inte gnällt om jag fått mitt gamla tillbaka bara jag fått ett batteri! Men nej nu måste jag vänta 1-2 dagar tills ett nytt dyker upp i brevlådan... mutter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0