Godmorgon

Vaknade för ca 1 timme sedan, har hunnit äta frukost bestående av julskinkmacka och juice. Ingen risgrynsgröt i dag heller, men har kommit underfund med att jag ändå bara får dumping utav det, så lika bra att skippa det, vill verkligen inte må dåligt idag. Har vaknat rätt och första måltiden låg bra i magen, ska bara se till att äta regelbundet idag så jag inte blir en gnällig tjur fitta och förstör stämningen. Gjorde nämligen det igår tyvärr, men man kan inte rå för sitt humör ibland, och ibland tycker man som man tycker.


Gud älskar mig ändå. Idag kommer de från Gävle hit, samma visa idag igen, mat, julklappar, fika osv. Men imorgon blir det förhoppningsvis lite shopping för lite av pengarna man fick. Hoppas alla haft en underbar jul, lite bättre än min i alla fall =P ha det bäst idag med.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0