God jul suckerzzz

Nu är det jul igen, samma visa varje år, jag hoppas jag kan uppdatera så ni får lite försmak vad jag nu ska gå igenom de här dagarna som släkten kommer hit, speciellt de där gamla tanterna (mormor och hennes syster). Hoppas jag inte får ett psykbrott och gör nog obetänksamt, men det är sååå enkelt att de kliver över min långa gräns av tålamod som jag ändå tycker att jag har. De lyckas alltid på något vis. Mutter...


Ingen risgrynsgröt fick man till frukost, men en knäckemacka med julskinka vart det i alla fall, mums =). Kalle kan jag lova er att det blir, det missar jag aldrig. Men kan du vissla Johanna kan man faktiskt skippa, seriöst den börjar bli TJATIG! Fint budskap ja, men inte modern eller relevant för den svenska jultraditionen tycker jag inte.


Hur ska jag överleva denna jul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0