Dan före dopparedan (eller hur fan det nu ska vara).

Färdig pyntat, städat och maten är säkert klar snart den med, men det är ju inte förens imorgon det är julafton? Små syskonen gå och nynnar på varsin jul låt, är inte livet toppen? Nej blir mest irriterad, är trött och täppt i näsan, det kom bara pang på, vågar man gå ut och jogga ikväll då? Måste ju träna med tanke på all alkohol man ska konsumera på Tallinn kryssningen.


Jag ska förvåna er alla med ett viktigt avslöjande... har inte en ända jul pryl i mitt rum! Pynt är mysigt och härligt, men i mitt rum får det gärna vara precis som innan, lite mer välstädat dock. Haha. Men orkar seriöst inte med att sätts upp julstjärna och adventsljusstake som sen ändå ske ner om någon vecka eller så. För mycket slöseri mer energi säg. Gillar vår julgran och julpyntet i vardagsrummet osv. Men i mitt rum ska det vara som förr =P, blir väl annorlunda när man flyttar hemifrån och skaffar eget.


Egentligen skulle jag kunna slå blondinbella och alla andra stora bloggare med flera inlägg om dagen, men vad tjänar det till? Blir jag mer intressant för att jag uppdaterar om minsta lilla varje kvart? Skulle inte tro det, har märkt till min förtjusning att jag ändå har en trogen skara läsare på ca 5-10 pers om dagen, självklar mer ibland om jag är flitig att uppdatera varje dag, men är glad ändå. Skriver ju egentligen inte för dem som läser utan för mitt eget egos skull och mina tankars konstiga banor. Som jag nämnt så många gånger tidigare.


Kommentarer
Postat av: mahsa

Heej!

Nu var det ags o kolla in din blogg! :) Jag har också en, what le fuck i know! Har smygskrivit sedan 06. Veteran jo know. Puss see you!

2008-12-24 @ 00:24:25
URL: http://schmant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0